loading...
فان کده
علی و ارین بازدید : 80787 سه شنبه 09 دی 1393 نظرات (10)

خلاصه داستان : موضوع سریال از این قراره که یک پدر داره برای بچه های ۱۵ – ۱۶ سالش میگه که چجوری با مادرشون آشنا شد. سوتی هایی که بابا در زمان جوونیش داده ، دوست دخترایی که داشته تا به مامان مورد نظر رسیده و خلاصه کلی ماجرای عشق بازیایشون و دوستاش که ساعت ها سرگرمتون میکنه. این سریال رو میشه سری جدیدفرندز نامید. چون دقیقا ماجرا همونجوریه. چند تا دوست هستند و ماجراهاییکه براشون اتفاق میافته رو بازگو میکنند.

براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط مرل در تاریخ 1395/05/26 و 18:08 دقیقه ارسال شده است

زیر نویسا سه فصل اخر چرا دان نمیشه.

این نظر توسط حسین در تاریخ 1395/05/24 و 23:30 دقیقه ارسال شده است

با سلام :
لینک های دانلودتون خراب شده من میخوام دانلود کنم میزنه سرویس در دسترس نیست.

این نظر توسط سید ضرغام تقوی در تاریخ 1395/02/31 و 22:13 دقیقه ارسال شده است

سلام. ممنون از سایتتون. من 3 فصل اول رو قبلاً دانلود کرده بودم، از دیشب می خوام فصل 4 رو دانلود کنم نمیشه.
یعنی لینکهاش نیست. روی مطلب هم که کلیک می کنیم فقط این لینک هست
http://hacker120.rozblog.com/post/3
لفطاً پیگیری کنید ممنون.
پاسخ : بزودی درس میشه

این نظر توسط الهه در تاریخ 1395/02/25 و 2:12 دقیقه ارسال شده است

وای خدا باورم نمیشه کل قسمتا رو از اینجا دانلود کردم!!!
نمیدونید من چقد دنبال این سریال گشته بودم و هیچ جا لینکاشون درست نبودن!!! شکلک

ولی متأسفانه زیرنویسای 3 فصل آخر خرابن!!! لطفا هرچه زودتر رسیدگی کنید ...

واقعا کارتون عالیههههه / 20 ! شکلکشکلک

این نظر توسط پریسا در تاریخ 1395/02/18 و 23:35 دقیقه ارسال شده است

سلام عاااااااالیییییییی فوق العادههههه بی نظیییییر. مرسیییییی
فصل9 آخریشه دیگه؟
پاسخ : yes

این نظر توسط فرزاد در تاریخ 1395/02/16 و 13:20 دقیقه ارسال شده است

با سلام
دمتون گرم .
سرتون سلامت

این نظر توسط mrsp در تاریخ 1395/01/21 و 2:10 دقیقه ارسال شده است

damet garm k dorostesh kardi,man adat daram az haminja dl konam شکلک

این نظر توسط Negin در تاریخ 1395/01/16 و 20:54 دقیقه ارسال شده است

خیلی ممنون دوست عزیز mrsp من از هیچ سایتی موفق نمیشدم دان کنم ولی سایتی که سما معرفی کردین عالی بود شکلکشکلک
پاسخ : بزودی شگفت زده خواهید شد

این نظر توسط Negin در تاریخ 1395/01/12 و 5:59 دقیقه ارسال شده است

سلام من کل سریالو از این سایت دانلود کردم ولی از قسمت 16 به بعد فصل 9 دان نمیشه لطفا درستش کنین شکلک((

این نظر توسط سحر در تاریخ 1395/01/12 و 2:16 دقیقه ارسال شده است

قبلا به راحتی از اینجا دانلود میکردم ولی حالا لینکا مشکل پیدا کرده و چهار قسمت آخر فصل نه رو نمیتونم دان کنم لطفا زود رسیدگی کنید ممنون


کد امنیتی رفرش
1 2 3 4 5 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا از خدمات سایت راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 7
  • کل نظرات : 55
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 126
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 14
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 62
  • بازدید ماه : 62
  • بازدید سال : 3,254
  • بازدید کلی : 33,920,200